- Op 29 januari tijdens het nationaal lichtcongres hebben we de nieuwe huisstijl van de NSVV gepresenteerd. De NSVV heeft nu een totaal nieuwe uitstraling naar buiten toe met o.a. een nieuwe website, presentatie en briefpapier. Ook benieuwd wat de gedachte is achter de nieuwe lijn en de mogelijkheden?

Ons nieuwe logo geeft met haar stevige typografie aan dat de NSVV de “autoriteit” op het gebied van licht wil zijn. Verder bevat het logo de zogenaamde “stijglijn” , hiermee willen we aanduiden dat we bezig zijn in een opgaande lijn, met ontwikkeling en innovatie.

Verder zien we in de fotografie en alle huisstijlmiddelen altijd de  lichtstralen terug. Op die manier brengen we ons kernproduct “Licht” sterk visueel over. De lichtstralen zijn altijd te zien in een overlapping. Hiermee bedoelen we dat bij de NSVV de lichtpartijen in de markt samenkomen en informatie delen. De stralen kun je ook  zien als “zandloper”, waarbij de  NSVV het centrum vormt waar informatie in- en uit gaat.

Neem een kijkje in enkele van onze communicatiemiddelen om gevoel te krijgen bij onze nieuwe huisstijl:

omslag publicatie lichthinder

nsvvvoorbeeld visitekaartje

Briefpapier NSVV

Banner NSVV